Informace pro dopravní podniky v novém článku.

ČSOB poskytuje obchodníkům podporu prostřednictvím call centra ČSOB

Nonstop hotline

+420 495 800 116
  • pomoc při řešení reklamací
  • informace k provedeným transakcím a výpisům (a to i bezprostředně po jejich provedení)
  • zajištění spojení se servisní organizací v případě technických potíží s platebním terminálem
  • podpora pro aplikaci SoftPOS (aktivace, řešení případných potíží)
  • podpora při veškerých dotazech týkajících se akceptace karet
  • informace k provedeným transakcím a výpisům
  • zaslání požadavků ohledně všech změn v rámci akceptace karet
  • podpora při problémech s aplikací POS Merchant

Dotazy k platebním terminálům

akceptacekaret@csob.cz

Dotazy k platební bráně

platebnibrana@csob.cz
  • podpora při veškerých dotazech týkajících se platební brány
  • podpora při problémech s aplikací POS Merchant i v případě testovací verze
  • zaslání požadavků ohledně všech změn spojených s platební bránou

Nejčastější otázky

V případě potřeby změny adresy provozovny napište email na akceptacekaret@csob.cz

V případě potřeby změny kontaktních údajů napiště email na akceptacekaret@csob.cz

Pokud vaše společnost mění svoji právní formu, napište email na akceptacekaret@csob.cz

Zrušení či doúčtování transakce provedete v Klientské zóně (POS Merchant). Pokud k ní nemáte přístup, kontaktuje akceptacekaret@csob.cz.

Pokud máte zájem o jiný či modernější terminál, kontaktujte emailem akceptacekaret@csob.cz.

Ano, lze. Napište email na akceptacekaret@csob.cz a uveďte název pokladního softwaru nebo výrobce (autora) softwaru a typ pokladny.

Postupujte dle pokynu terminálu a kartu zadržte. Následně vyplňte dokument o zadržení, který je ke stažení v Dokumentech ke stažení.

V případě odcizení terminálu kontaktuje podporu na tel. 495 800 116 nebo emailem na akceptacekaret@csob.cz.

V případě ztráty terminálu kontaktuje podporu na tel. 495 800 116 nebo emailem na akceptacekaret@csob.cz.

Všechny transakce, uzávěrky, výpisy a další si můžete snadno zkontrolovat v Klientské zóně (POS Merchant) bez případného čekání na lince.

Máte-li zájem o nový terminál, vyplňte náš poptávkový formulář a my se vám ozveme do 3 pracovních dnů.

Pokud chcete vrátit terminál, obraťte se e-mailem na akceptacekaret@csob.cz.

V případě potřeby rozšíření o nové obchodní místo, napište email na akceptacekaret@csob.cz nebo vyplňte náš poptávkový formulář a my se vám ozveme do 3 pracovních dnů.

Jestliže vám nefunguje terminál, kontaktujte servisní organizaci na telefonním čísle uvedeném na terminálu.

Nenašli jste svůj dotaz? Zkuste se před zavoláním podívat do naší sekce Otázek a odpovědí.