ČSOB poskytuje obchodníkům podporu prostřednictvím call centra ČSOB
Nonstop hotline
+420 495 800 116- pomoc při řešení reklamací
- informace k provedeným transakcím a výpisům (a to i bezprostředně po jejich provedení)
- zajištění spojení se servisní organizací v případě technických potíží s platebním terminálem
- podpora pro aplikaci SoftPOS (aktivace, řešení případných potíží)
- podpora při veškerých dotazech týkajících se akceptace karet
- informace k provedeným transakcím a výpisům
- zaslání požadavků ohledně všech změn v rámci akceptace karet
- podpora při problémech s aplikací POS Merchant
Dotazy k platebním terminálům
akceptacekaret@csob.czDotazy k platební bráně
platebnibrana@csob.cz- podpora při veškerých dotazech týkajících se platební brány
- podpora při problémech s aplikací POS Merchant i v případě testovací verze
- zaslání požadavků ohledně všech změn spojených s platební bránou
Nejčastější otázky
V případě potřeby změny adresy provozovny napište email na akceptacekaret@csob.cz
V případě potřeby změny kontaktních údajů napiště email na akceptacekaret@csob.cz
Pokud vaše společnost mění svoji právní formu, napište email na akceptacekaret@csob.cz
Zrušení či doúčtování transakce provedete v Klientské zóně (POS Merchant). Pokud k ní nemáte přístup, kontaktuje akceptacekaret@csob.cz.
Pokud máte zájem o jiný či modernější terminál, kontaktujte emailem akceptacekaret@csob.cz.
Ano, lze. Napište email na akceptacekaret@csob.cz a uveďte název pokladního softwaru nebo výrobce (autora) softwaru a typ pokladny.
Postupujte dle pokynu terminálu a kartu zadržte. Následně vyplňte dokument o zadržení, který je ke stažení v Dokumentech ke stažení.
V případě odcizení terminálu kontaktuje podporu na tel. 495 800 116 nebo emailem na akceptacekaret@csob.cz.
V případě ztráty terminálu kontaktuje podporu na tel. 495 800 116 nebo emailem na akceptacekaret@csob.cz.
Všechny transakce, uzávěrky, výpisy a další si můžete snadno zkontrolovat v Klientské zóně (POS Merchant) bez případného čekání na lince.
Máte-li zájem o nový terminál, vyplňte náš poptávkový formulář a my se vám ozveme do 3 pracovních dnů.
Pokud chcete vrátit terminál, obraťte se e-mailem na akceptacekaret@csob.cz.
V případě potřeby rozšíření o nové obchodní místo, napište email na akceptacekaret@csob.cz nebo vyplňte náš poptávkový formulář a my se vám ozveme do 3 pracovních dnů.
Jestliže vám nefunguje terminál, kontaktujte servisní organizaci na telefonním čísle uvedeném na terminálu.
Nenašli jste svůj dotaz? Zkuste se před zavoláním podívat do naší sekce Otázek a odpovědí.