Platba nebyla úspěšně provedena
Platební brána do Vašeho systému vrací informaci o výsledku.
Ne každá platba se podaří a může to být způsobeno celou řadou důvodů. Například se může jednat o tyto:
- klient nemá dostatek prostředků na svém účtu
- klient překročil limity na své kartě
- klient neprošel úspěšně autentifikací v 3DS
- chyba při zpracování transakce
- platební karta může být zablokovaná
- platba byla vyhodnocena jako podezřelá
Tyto situace se nestávají často, ale je nutné na ně být připraven. Nezapomeňte svého klienta vhodně informovat:
- o výsledku nezdařené platby
- jaké má jiné možnosti platby
- konktaktní informace pro řešení dotazů a nestandardních situací (například email či telefon na podporu, pokud máte chat, tak to je také výborná možnost)
Vlastní správu transakcí pak můžete provádět v naší aplikaci POS merchant, kterou dostanete zdarma k používání.
Více o platební bráně